A NEW CHAPTER IN MY LIFE


Så har jeg fået startet et nye kapitel i mit liv. Jeg er endelig flyttet ind i lejligheden, og heldigvis viser det sig at hende jeg skal bo sammen med, bare virker til at være en virkelig fantastisk pige. Hun er stille og rolig, og utroligt imødekommende, hvilket jeg synes er virkelig dejligt - jeg er sikker på at vi nok skal få det rigtig godt sammen. 

Jeg flyttede ind igår, og må ærligt indrømme at jeg nok ikke har været særlig god reklame for Crossfit Onshore. Haha. Allerede inden vi var halvvejs var min puls faret helt i vejret og jeg virkelig kampsvedte! Men jeg er ret overbevist om at det kun kan give en positiv effekt på min "bagdel" at jeg er flyttet op på 3. sal. 


Heldigvis fik jeg en masse hjælp fra nogle helt fantastiske venner, ellers tror jeg aldrig jeg var blevet færdig. Hehe. Som i kan se er Rasmus også medlem af Crossfit Onshore, og han var helt sikkert et meget bedre eksempel end mig! Han virkede nærmest helt upåvirket af alle trapperne, og han bar alle de tunge ting helt selv, så kæmpe respekt til ham. Jeg må nok hellere til at hører lidt efter, når han siger at jeg skal til at komme ned og træne noget mere. Hehe. 

Uden at det skal lyde forkert, så er jeg nu ret glad for at kunne begynde på et helt nyt kapitel i mit liv - nyt sted at bo, nyt job, nye venner. Virkelig lækkert! Og så ligger lejligheden dejligt tæt på alting, så når jeg skal ned og træne så er der ikke nogen undskyldning mere. Haha. Jeg kan nemlig gå derned. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar