HANDSTAND PRACTICING


I dag besluttede jeg mig for at øve lidt på min handstand. Jeg har utrolig svært ved det, så har besluttet at nu skal der sættes fokus på lige netop dette, så jeg forhåbentlig snart kan blive tilfreds. Hehe. 


Sådan her så det ud i starten - ret klumpet og utrolig uelegant. Men jeg havde sat mig for at jeg ikke ville give op og at jeg ikke ville tage hjem, før jeg var kommet op at stå på hænderne bare én gang. Så til sidst lykkedes det heldigvis, tror ikke jeg synes om at skulle sove i et fitness center, fordi jeg ikke kan få styr på min handstand. Hehe. 


ENDELIG KOM JEG OP OG STÅ PÅ DE HÆNDER! Og jeg er virkelig glad for det langt om længe er sket - skulder klap til mig selv. Der skal selvfølgelig stadig meget øvelse til, men det at kunne se fremskridt, giver lidt ekstra motivation. 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar