No training for 8 weeks!


Som nogen af jer nok allerede ved fra min instagram (mckristensen), så blev jeg opereret i tirsdags. Det er ikke noget alvorligt, men en operation jeg har ventet længe på, så jeg er utrolig glad for at det nu er overstået. Men på grund af denne operation, så må jeg desværre ikke træne i ca. 8 uger (der må jeg stille og roligt begynde igen), så de næste uger kan jeg desværre ikke skrive så meget om min træning. Jeg kan godt mærke at det allerede nu er utrolig svært for mig bare at skulle sidde hjemme og holde mig i ro, men jeg er nød til at sige til mig selv at der i sidste ende kommer noget godt ud af det. 

Hvis der er nogen ting i gerne vil have at jeg skal blogge om, så er i velkomne til skrive det i en i kommentar. 

Jeg har idag været så heldig at have besøg af min veninde Sandra, og hun kom "slæbende" med disse tre gutter. Dejligt med lidt "syge besøg", så kan man få tankerne lidt væk, og komme til at tænke på lidt andet end, at man savner fitness og crossfit. Hehe. Det er nu altid hyggeligt at have besøg af disse mennesker, de kan nu altid give en et lille smil på læben, også selvom man bare synes at alt ser gråt og trist ud. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar