5 things you didn't knew about me (maybe)


1. Jeg har stået model for Picture This.

Jeps, det har jeg! Bloggeren Anna Noa (Link), der ejer virksomheden Picture This (Link), er min veninde privat og derfor har jeg et par gange hjulpet hende med at stå model, hvis der var nogle nye idéer hun skulle have afprøvet. Det er altid sjovt at lave en foto dag med Anna, hun er rigtig dygtig – så hun kan klart anbefales, hvis der er nogen af jer derude, der ønsker at få taget billeder.
Dem der kender mig privat, vil nok ikke mene at jeg ligefrem er en ”model type”, og det må jeg nok give dem ret i. Det er ikke lige model, der er det første man tænker når man lærer mig rigtig at kende (nok også én af grundene til at det ikke bliver til mere).

2. Jeg har en forkærlighed for trænings tøj.

Noget af det bedste jeg ved, er at kunne gå rundt i trænings tøj en hel dag. Jeg føler mig utrolig godt tilpas i træningstøj, og jeg ville virkelig ønske at jeg kunne gå rundt i det hver eneste dag. Ofte når jeg er på en tøse shoppetur, så ender jeg med kun at have nyt trænings tøj med hjem – det er typisk mig! Jeg kan ikke gå forbi en sports butik uden at skulle ind og se om der måske er noget der kunne friste lidt.

3. Jeg elsker Nutella.

Jeg er virkelig en Nutella gris! Ville ønske at Nutella var sundt, så jeg kunne spise lige så meget af det som jeg havde lyst til – uden at føle mig ”ulækker”. Jeg er faktisk så vild med Nutella at hvis jeg fik muligheden for det (og havde samvittigheden til det) så kunne jeg godt spise det rent med en ske. Nam nam nam.

4. Jeg er 159 cm høj.

Min højde er aldrig noget jeg har haft et stort problem med. Kunne selvfølgelig godt bruge nogle ekstra cm en gang imellem, men jeg har lært at leve med at sådan er det bare ikke. Min højde har dog også været med til at give mit et par ”kælenavne” i årenes løb, f.eks. mini, shorty – og den bedste af dem alle … My (som i Mummi troldene).

5. Jeg elsker at rejse.

At rejse er at leve, er der nogen der siger, og jeg giver dem næsten ret. Jeg elsker virkelig at rejse, og jeg har også en masse planer oppe i mit hoved om hvor jeg godt kunne tænke mig at rejse hen, f.eks. Miami, Dubai, New Zealand, Australien osv.
Jeg må desværre bare erkende at det ikke er alt man ønsker sig, man kan få, så jeg må hellere få sparet nogen penge op, og så lade rejserne blive i drømmene lidt endnu.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar